dilluns, de setembre 24, 2007

COMENCEM UN NOU CURS!

Ep nois/es!

En primer lloc, disculparme a tots/es aquells/es que insistiu obstinadament, teniu raó, fa molt temps que no actualitzo el Blog... i sóc conscient que em quedaran massa coses al pap, ja m'hi poso.

Comença un curs nou: i per mi, és un nou any. Deu ser cosa de l'ofici, però el meu ritme natural és sens dubte l'escolar. Setembre, Octubre, Novembre.... i al Juliol, cap d'any. És el que té. Desprès de la merescuda pausa estival retornem carregats de feina i il·lusió, nous projectes i somnis es comparteixen entre els comanys/es-amics/gues. És inevitable, s'empalten les pupil·les de la vostra il·lusió i empemta. Projectes que ara són a l'olla, bullint, i esperant a estar al punt per ser degustats. Una abraçada a tots/es, sabeu que no he desaparegut, simplement estava "conspirant".

Als de l'AFA Gran Sol de Badalona (GRÀCIES majúscules per tot: la paciència, la sabiesa, el material, les ganes, com agraïr tot el que m'heu donat? A sí, portaré pastetes!) (Jesus... es pot saber que fas aquí noi?), a les tres flors del CFPA Salvador Dalí, a les perles dels CFPA dels CP's (vosaltres sabeu qui sou), a l'Àngel, al excel·lèntissim Cap d'Estudis del IES "Pompeu Fabra" (conspirarem junts, oi?), a l'eterna Mar (Felicitats, estimada, que el bon vent porti a port el grup d'investigació de Cinema!!!!!!!), als companys/es de Saó, a les escoles d'estiu, al sol i la lluna, al meu estimat Manu (Chef... et trobem a faltar!), i al meu Fratelli-germà, bèstia de la cosa pedagògica... COMENCEM EL CURS!!!

Aquests són dies de feina intensa: programacions, seqüenciacions, preparar materials i espais... es tán divertit! m'encanta. Els qui em coneixen ho saben és época de crear i somniar. Treballar i treballar,...

A tots/es als que he enredat amb cabòries i propostes, hi estic treballant. Aquest any si!!!!! espero compartir les hores amb vosaltres.

Primer de tot, informar-vos que el primer mestre d'informàtica sense ordinadors començarà amb Instrumentals. Perfecte, sempre m'ha apasionat l'alfabetització. Ara mateix hi estic treballant: MATERIALS, PROGRAMACIONS,... només espero que arribi aviat l'hora de començar. Que més...

A sí!!! Ara ja és oficial (el tro blau, ara és el raig vermell) si amics/gues, no es retira el gran Peugeot del meu sogre que tant bon servei fa... simplement li donem un descans i la tasca feixuga la farà un Auris vermell... Sortiu corrent... encara sou a temps! Estimat germà... nous dies s'acosten!! En canvi hem decidit quedar-nos a la bat-cova de Badalona. Ja sabeu... continúem sopars i arrossos a la terrassa (sobretot si són tan bons com els que venen a fer-nos!!!!) I ens llancem de cap a un nou any-curs.

Jordi, Núria, Roger i Llum!! Es hem de veure ja!!!!!! Tenim una tonterieta d'aquestes que es compren quan un viatja... i que coi! tenim moltes ganes de veure-vos-us-li.




Mare i pare, vindrem el 6 a dinar!! I estrenem cotxe!! Així m'expliques com va el curs de les belges. Papa: TREBALLA!!!! i deixa de posar el cul a la butaca. Ara haurem d'anar a batejar el raig vermell. I de pas, un dinaret i una passejadeta. Passaré aquesta setmana per casa i en parlem.

Estimat Paski: anem a pescar quan vulguis, ja he adreçat la càmera. Funciona de maravella, de moment començarem amb el Blanc i Negre a 100 ISO, però haig d'anar a buscar una bombeta pel flaix, que està fosa. Pel demés és una Gran Màquina. Funciona molt bé, i sona com un Ferrari. Té un so ES.PEC.TA.CU.LAR. desprès de quatre ajustaments, va fina-fina. Estic desitjant anar a fer fotos junts.

Estimada bici, prepara't: haig de rebaixar panxeta.

Bé, com deia, COMENÇEM d'una vegada.